5 τακτικές για να αυξήσετε το τζίρο του ηλεκτρονικού σας καταστήματος

Σίγουρα το έχετε ακούσει στο παρελθόν – είναι πολυ ευκολότερο και οικονομικότερο να κάνετε κάποιον ενεργό πελάτη σας να αγοράσει ξανά, απο το να αποκτήσετε νέο πελάτη.

Ρωτήστε τον εαυτό σας, πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε κάποια ενέργεια για να ενεργοποιήσετε και πάλι πελάτες που πλέον δεν αγοράζουν απο το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Σε αυτό το post θα δούμε 5 στρατηγικές για να μπορέσουμε να κάνουμε τους πελάτες σας, να αγοράζουν συχνότερα.

Πλεονεκτήματα

Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα, στοχεύοντας σε πελάτες μας απο το να στοχεύσουμε στο να βρούμε νέους. Πρώτο και σημαντικότερο είναι το κόστος. Είναι πολύ ακριβότερο και χρονοβόρο στο να κάνουμε κάποιο χρήστη που δεν έχει καμία εμπειρία απο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, να ολοκληρώσει μια αγορά σε σχέση με αυτούς που μας είχαν (έστω κάποτε) εμπιστευτεί.

Subscribe to unlock !

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας για να ξεκλειδώσετε το άρθρο!

Loading...
Προσθέστε τον κωδικό που στάλθηκε στο email σας!
Λαθος Κωδικος

Οι ενεργοί μας πελάτες, τείνουν να αυξάνουν το “spend” (τα χρήματα δηλαδή που ξοδεύουν) σε βάθος χρόνου. Γεγονός που απο μόνο του μας πιέζει στη στρατηγική της αύξησης της πιστότητας.

Όσο περισσότερες φορές ενας πελάτης αγοράζει απο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τόσο δυνατότερη γίνεται η σχέση μεταξύ αυτού και του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Και ο πελάτης αυτός, έχει και τον κοινωνικό του κύκλο γεγονός που μας αποφέρει επιπλέον νέους πελάτες!

Προωθούμε την εγγραφή των χρηστών

Η εγγραφή και η δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκρτρονικό μας κατάστημα είναι μία βαρετή διαδικασία για τους χρήστες. Αν και το πλεονέκτημα είναι σημαντικό για αυτούς – όπως το να βλέπουν το ιστορικό των παραγγελιών αλλά και το να μην χρειάζεται να συμπληρώνουν συνεχώς τα στοιχεία τους, αν υπάρχει η επιλογή για ολοκλήρωση μιας παραγγελίας ως επισκέπτης θα προτιμήσουν αυτή.

Πώς μπορούμε λοιπόν να παροτρύνουμε τους χρήστες μας στο να δημιουργήσουν λογαριασμό; Το μυστικό μας λοιπόν είναι να τους δώσουμε την επιλογή μετά απο την ολοκλήρωση της παραγγελίας! Στη σελίδα που τους ενημερώνουμε για την ολοκλήρωση της παραγγελίας αλλά και τους ευχαριστούμε για την παραγγελία τους (thank you page) εμφανίζουμε ενα μήνυμα “Θέλετε να δημιουργήσετε λογαριασμό για τις επόμενες παραγγελίες σας;” Το οποίο συνοδεύεται προφανώς απο το αντίστοιχο call to action button για την εγγραφή!

Εφαρμόστε τη στρατηγική πιστότητας

Η ιδέα βασίζεται στην ανταμοιβή των πελατών μας, όταν αυτοί δείχνουν την πιστότητά τους. Αναπτύσοντας στρατηγική ανταμοιβής των πιστών πελατών είναι ενας διαφορετικός δρόμος για την αύξηση των πωλήσεων απο τους πελάτες που ήδη έχουμε καθώς τους προσφέρουμε κάποιο δώρο ωστε να επαναλάβουν κάποια παραγγελία. Συνήθως όλοι μας έχουμε κάποια κάρτα που συλέγουμε πόντους για κάποιο μελλοντικό δώρο. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα! Έτσι οι πελάτες μας έχουν κάποιο ακόμα λόγο να αγοράσουν και πάλι απο εμάς!

Newsletter emails

Η λίστα με τα emails των χρηστών μας είναι ενα πολύ κρίσιμο εργαλείο για την ανάπτυξη και το χτίσιμο των σχέσεων μεταξύ εμάς και των πελατών μας. Το newsletter είναι ενα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Δε θα πρέπει ποτέ να το αγνοούμε. Υπάρχουν στρατηγικές (που θα τις αναλύσουμε σε επόμενο post) για το πώς χτίζουμε τέτοιες σωστές, αληθινές λίστες χρηστών που λατρεύουν να λαμβάνουν emails απο εμάς.

Κάντε στους πελάτες σας μια έκπληξη!

Είτε κάποιος πελάτης είναι ενεργός, είτε όχι (η τελευταία του παραγγελία ήταν καιρό πριν) θα πρέπει να τον εκπλήσουμε! Ο πελάτης που έχει εκπλαγεί θετικά θα είναι για πάντα πελάτης μας. Στους πελάτες μας μπορούμε να στείλουμε ενα προσωπικό email ευχαριστώντας τους για την αγορά τους και προσφέροντάς τους κάποιο δώρο. Το τι ακριβώς δώρο θα είναι αυτό – αυτό εξαρτάται απο εσάς και τον πελάτη σας!

Στείλτε emails, τη σωστή στιγμή, το σωστό περιεχόμενο στους σωστούς χρήστες

Παραπάνω μιλήσαμε για τις λίστες με τους ευτυχισμένους χρήστες μας όταν αυτοί λαμβάνουν κάποιο email απο εμάς για να ενημερωθούν για τα προϊόντα/προσφορές μας. Το ζήτημα αρχίζει και γίνεται πολυδίαστατο όταν κάποιος μας ρωτήσει – πότε; με τι περιεχόμενο;

Ας φανταστούμε λοιπόν οτι υπάρχει ενας χρήστης ο οποίος αγοράζει 1 φορά στις 30 ημέρες ενα σαμπουάν κατά τις τριχόπτωσης απο το κατάστημά μας. Επίσης αυτός ο χρήστης είναι ιδιωτικός υπάλληλος και εργάζεται Δευτέρα-Παρασκευή. Αν εμείς στείλουμε ενα ενημερωτικό email την Παρασκευή το βράδυ ή το Σάββατο το πρωί (όπως πολοί ανταγωνιστές μας κάνουν) κατα πάσα πιθανότητα το email μας δεν θα ανοιχτεί ποτέ καθώς την Δευτέρα το πρωί ο χρήστης θα έχει δεκάδες newsletter να δει – με αποτέλεσμα να τα αγνοήσει όλα! Επίσης αν το email μας το στείλουμε 3 ημέρες μετά απο κάποια παραγγελία του χρήστη δεν έχει καμία αξία!

Συνεπώς θα πρέπει να ορίσουμε μια σωστή και λογική στρατηγική για τα newsletter μας καθώς πλέον η τεχνολογία μας δίνει πολυδιάστατες δυνατότητες. Τέλος, προφανώς γνωρίζουμε οτι ο χρήστης προσπαθεί να καταπολεμήσει την τριχόπτωση. Η αξία του email πολλαπλασιάζεται όταν συμπεριλάβουμε προϊόντα για την καταπολέμησή της.

 

Συμπεράσματα

Το digital marketing για ηλεκτρονικά καταστήματα είναι – πιστέψτε μας – μια απλή υπόθεση. Ωστόσο, η αξία που αυτό παράγει στο εκάστοτε ηλεκτρονικό κατάστημα διαφέρει ανάλογα τη στρατηγική και τις τακτικές που ακολουθούνται.

 

Είμαστε στη διάθεσή σας να σας λύσουμε οποιαδήποτε απορία!

Share This Article :

Related Posts